Lekcje przez skype (język francuski, angielski i polski dla obcokrajowców)

żródło: Pinterest

Jeśli kochacie uczyć się języków tak jak ja - zapraszam!

Staram się, aby lekcje były zawsze ciekawe i zróżnicowane. Posiadam mnóstwo materiałów, które sprawią, że będziecie chcieli więcej! :). Jeśli chcecie popracować nad słownictwem, gramatyką czy lepiej poznać kulturę i zwyczaje danego języka - chętnie Wam w tym pomogę.

Pomagam także w przygotowaniach do egzaminów FCE, CAE, DELF, DALF czy matury.

Języków uczę już od kilku lat, zaczęłam jeszcze na studiach. Mój najmłodszy uczeń miał 7 lat a najstarszy 76!

W 2017 r. uzyskałam certyfikat CELTA (Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages). Posiadam również CAE na poziomie C1 z języka angielskiego oraz DALF C1 z języka francuskiego.

Zachęcam do kontaktu po więcej informacji!

Do zobaczenia!



Komentarze

  1. Lekcje przez skypa to obecnie naprawdę dobra metoda. Uczeń ma motywację i ogromną pomoc, bo ktoś kontroluje jego postępy. A przy okazji nie musi opuszczać domu, co jest dużym ułatwieniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nauka przez Skype jest dobrą formą nauki. Skype umożliwia nam prawie "rzeczywisty" kontakt z uczniem przez co możemy z nim porozmawiać, sprawdzić wymowę oraz zweryfikować jakie robi postępy w nauce. Większość naszych kursantów decyduje się jednak na zajęcia w grupach w naszej szkole. Dobór grupy też jest istotny. Najlepiej by kursanci reprezentowali podobny poziom i mogli na wzajem ze sobą rozmawiać w języku francuskim bez skrępowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się w 100%. Nauka przez Skype to świetna metoda na doszlifowanie swoich umiejętności. Sama swego czasu uczyłam się w ten sposób języków i wychodziło mi to znacznie lepiej niż samodzielna nauka. Fajna inicjatywa, powodzenia w realizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wychodzę z założenia, że to dosłownie każda forma nauki jest dobra, jeśli przynosi zamierzone efekty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Filmy z napisami to dobry sposób do nauki, jednak uważam, że warto także ściągnąc kilka aplikacji na telefon, dzięki czemu będziemy mogli uczyć się cały czas, bez przerwy. Sama znalazłam na stronie http://poangielsku.com.pl/ kilka przydatnych aplikacji jak choćby WordBit, gdzie ucze się języka przy każdym odblokowaniu telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem jest to język, który w dzisiejszych czasach jest tak naprawdę podstawą. Większość zawodów na rynku pracy wymaga przynajmniej podstaw tego języka. W końcu angielski w biznesie to naturalna sprawa - zagraniczni klienci, obcojęzyczne projekty czy dokumentacje. Nie wszyscy wiedzą, że mogą nauczyć się tego bez wychodzenia z domu, więc świetnie, że powstają takie wpisy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obecnie przygotowuję się do odbycia kursu z angielskiego w szkole językowej https://lincoln.edu.pl/ i razem z moim znajomym często uczymy się przez Skype. Uważam, że jest to bardzo dobry sposób na naukę języka obcego. Dzięki niemu można dość szybko nauczyć się różnych zwrotów i słówek, używanych na co dzień w języku angielskim. Polecam jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nigdy nie miałam okazji uczyć się języka francuskiego przez internet. Moim zdaniem bardzo dobrze do tego spisują się po prostu książki https://www.jezykiobce.pl/32-francuski które są przede wszystkim niezawodne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na dobrą sprawę tak się zastanawiam czy takie lekcje są efektywne i czy faktycznie możemy nauczyć się jeżyka obcego. Moje dzieci od całkiem niedawna rozpoczęły kurs języka angielskiego w szkołach językowych https://earlystage.pl/pl/nasze-szkoly/mazowieckie ale uczą się stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Możliwości jest dużo, warto podszkolić się w językach obcych. Takie firmy jak https://jntutorpro.pl proponują różnego rodzaje kursy internetowe - językowe.

    OdpowiedzUsuń
  12. W dzisiejszych czasach niestety język angielski jest podstawą w biznesie jak i w podróżowaniu po świecie. Ja obecnie korzystam z kursu online na https://questfe.pl/ . Przyznam szczerze nie mam na tyle czasu, żebym chodził na jakieś lekcje języka angielskiego. Dlatego właśnie zdecydowałem się na kurs online.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz