"Zgon na pogrzebie" (2007) - humor w angielskim stylu



Opis filmu: (filmweb.pl)
Członkowie pewnej dysfunkcjonalnej angielskiej rodziny spotykają się na pogrzebie seniora rodu. W uroczystości bierze też udział mężczyzna, który domaga się sporej sumy za utrzymanie w tajemnicy wielkiego sekretu zmarłego. Jego dwaj synowie postanawiają zrobić wszystko, aby tajemnica nie wyszła na jaw. Okazuje się jednak, że sprawy się komplikują, a spokojna uroczystość zmienia się w totalną katastrofę.

Jeśli szukacie komedii, która na prawdę Was rozbawi a nie (jak to mają w zwyczaju amerykańskie komedie) pozostawi jedynie niesmak i rozczarowanie głupawymi żartami - trafiliście w 10! Film mogłabym obejrzeć kilka razy i nadal będzie śmieszny. Jest to komedia inteligentna, pełna zwrotów akcji i zabawnych sytuacji oraz tekstów. Powiedziałabym, że to prawdziwie angielski humor w najlepszym wydaniu :)  

Zwiastun:





Jeśli szukacie ciekawego i zabawnego filmu na weekend na pewno nie będziecie zawiedzeni. Polecam obejrzeć po angielsku, ale jeśli nie dacie rady zrozumieć sytuacji czy zabawnych tekstów, przełączcie się na język polski!

Film na pewno rozbawi Was do łez i poprawi humor. Komedię poleciła mi wieki temu koleżanka, ale jakoś nie byłam przekonana - ten tytuł? Kiedy w końcu nie mając nic innego do obejrzenia włączyłam film - nie zawiodłam się! Nie jestem fanką typowych komedii, szczególnie tych głupawych amerykańskich, ale ten film szczególnie przypadł mi do gustu. O fabule filmu nie będę nic więcej pisać bo nie chcę zdradzać szczegółów.

Szukając filmu, koniecznie upewnijcie się że włączacie wersję filmu z 2007! Jest jeszcze wersja z 2010 r której nie widziałam..i raczej nie zamierzam ;)

Jeśli więc macie ochotę trochę pośmiać się w ten weekend, koniecznie włączcie ten film i dajcie znać jak było.

Komentarze