Warto obejrzeć (filmy francuskie z napisami po angielsku)

Dzisiaj chciałam Wam podrzucić 2 linki, do filmików dostępnych na youtube, które warto obejrzeć. Filmy te polecałam na FB, ale dla tych którzy mnie tak nie śledzą, chciałam wrzucić jeszcze raz :)

1) Stromae en 10 lecons 
Myślę, że znacie tego belgijskiego piosenkarza i mam nadzieję, że lubicie, jeśli nie - warto go poznać i polubić!



2) Francuska Legia Cudzoziemska
Legia Cudzoziemska (fr. La Légion étrangère) – francuska elitarna zawodowa jednostka bojowa, w której formalnie mogą służyć wyłącznie obywatele obcych państw. W praktyce jednak od 5% do 10% żołnierzy stanowią rodowici Francuzi, którzy dostają przy rekrutacji obywatelstwo Belgii, Szwajcarii lub Luksemburga.
Legia słynie z twardych metod szkoleniowych i brutalnej dyscypliny. Reżim ten ma na celu stworzyć z rekrutów dobrze zorganizowanych i wyszkolonych żołnierzy, nakierowanych na wspólne działanie w imię interesów Francji. (Źródło: Wikipedia)


A czy Wy polecicie coś ciekawego na Youtube? :)

Komentarze