Moje plany na wiosnę

Początek tygodnia jest rzeczywiście wiosenny, ciepły i zachęca do wiosennych porządków oraz przemyśleń. Postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu blogowym zorganizowanym przez Ulę z bloga Sen Mai http://www.senmai.pl/.

- przede wszystkim nauka do egzaminu DALF C1. Mam zamiar w czerwcu podejść do egzaminu DALF. Dlatego wiosna upłynie mi na słuchaniu(écouter), pisaniu(écrire) i mówieniu (parler) oraz powtarzaniu(répéter) do egzaminu. 



- chciałabym też znaleźć więcej czasu na czytanie (lire), nie tylko po francusku czy angielsku ale także po polsku. Na pewno dużo czasu będę chciała poświęcić lekturze w języku francuskim, także ze względu na egzamin. Na mojej liście znajduje się nowość w polskich księgarniach czyli Dziewczyny Wyklęte, a najczęściej i najchętniej zaglądam do francuskiego komiksu Penelope Bagiu - Josephine. Na poprawę humoru a przy okazji trochę potocznego słownictwa, polecam! Mam 2 części a trzecia jest już do mnie w drodze.. Nie jest to poziom C1 więc spokojnie mogę polecić osobom, które słabiej znają język francuski.



- rozkręcić się w pisaniu bloga :) Coś co mam zamiar robić dla siebie i dla Was, aby więcej się uczyć ale przede wszystkim dlatego że sprawia mi to przyjemność! Mam wiele pomysłów na nowe posty i mam nadzieję że wszystko będzie szło w dobrym kierunku.

- kontynuować praktykowanie jogi. Niedawno zaczęłam ćwiczyć i mam nadzieję że wytrwam w tych ciężkich na początku ćwiczeniach. W końcu idzie wiosna, trzeba zadbać o formę:)


Pensez à moi! Czyli trzymajcie za mnie kciuki :)

A jakie są Wasze plany na wiosnę? Czy także macie takie ambitne plany aby dużo czasu poświęcać nauce języków?

Magda

A pozostałe tematy z wyzwania wyglądają następująco:


Komentarze

  1. Puk, puk, wpadłam z rewizytą :) Życzę Ci powodzenia w realizacji wszystkich planów i dorzucam Twój blog do obserwowanych. Mam nadzieję, że wena do pisania bloga Cię nie opuści :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rewizytę i też mam nadzieję, że tak będzie :)

      Usuń

Prześlij komentarz