Tullet Herve - Naciśnij mnie, czyli coś do czytania i zabawy dla małych i dużych


"Naciśnij mnie" szybko stała się międzynarodowym hitem.
Interaktywna, kreatywna, edukacyjna - zachęca dzieci oraz dorosłych do wspólnej zabawy i nauki.
To książka, którą trzeba przekręcać, na którą trzeba dmuchać, której trzeba klaskać. Interaktywna, niezapomniana, zachęca dzieci i dorosłych do wspólnej zabawy i nauki. 
Niezwykłe przygody kolorowych kropek rozbudzą wyobraźnię każdego czytelnika!"
Empik.com

"Naciśnij mnie" możemy czytać po polsku i po francusku. Po lewej stronie tekst zawsze jest w języku francuskim a po prawej po polsku. Polecenia nie są długie więc spokojnie zrozumiemy co powinniśmy w danym momencie zrobić, a w razie problemów mamy tłumaczenie po polsku. Wewnątrz książka wygląda tak (moja własna jest już tak wysłużona, że nie nadaje się do pokazywania ;)) :



Książka spodoba się i dzieciom, i dorosłym. Tym, którzy uczą się francuskiego, ale także tym którzy nie mają z nim nic wspólnego. Ja przetestowałam książkę na moich uczniach (początkujący w nauce francuskiego) - dorosłych i dziecku. I powiem szczerze, sama nie wiem kto bawił się lepiej.. :)

Książka jest ciekawa, zaskakująca, pięknie wydana a przede wszystkim interaktywna. To świetna zabawa i nauka w jednym!

Poniżej możecie zobaczyć jak dzieciom idzie czytanie i zabawa z tą książką :) 




Mnie ta książka urzekła, a Was?

Ps. Na facebook'u pokazywałam Wam też inną książkę (wydanie francusko-angielsko-polskie):






Komentarze

  1. Rewelacyjny pomysł!! Muszę ich poszukać do kupienia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny pomysł!! Muszę ich poszukać do kupienia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od kiedy odkryłam tę książkę kilka miesięcy temu, kupuję ją wszystkim zaprzyjaźnionym dzieciom. Za kilka dni trafi do kolejnych małych rączek. Będzie to prezent dla trzyletniej Laury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to świetny pomysł. Przy okazji na pewno rozbudzimy chęć nauki francuskiego :)

      Usuń
    2. Dokładnie taki jest mój cel :) Jak tylko mogę, kupuję coś co jest związanego z Francją i językiem francuskim.

      Usuń
  4. Słyszałam o tej książce na szkoleniu. Z tym, że była w języku angielskim. My - dorośli uczestnicy bawiliśmy się świetnie, a przy okazji prowadząca świetnie czytała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam też wersję angielską, szkoda tylko że jest jedynie po angielsku, a nie tak jak wersja polska, również z francuskim :)

      Usuń
  5. Mamy ta ksiazke po polsku, jest super

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz